Sunday, October 20, 2013

celebrate di malam hari

assalamualaikum

mbahahahahaha

malam 16/10 aku kan kena ot pastu balik kl seploh. otw balik bib wasap bagi gmbr kek yang dikendurikan beramai-ramai kat umah atok..dapnya kek...leleh ayaq liuq tengok ja laaa

paling syahdu nama aku dimakan oleh budak banyak akal ni..si umar...

sebelum sampai, melor nak bereti kedai..nak cr barang..aku dah la panggilan alam memanggil..mau terkensing wooo...pastu mamat tu boleh relax2 cr ntah apa kejadah bendanya..aku relax lagi..well besday girl kena relax kan..muahaha..sampai umah dia suh aku ttp pagar..pdhal dia akan offer untuk tutup sndiri tapi aku ckp nak pi toilet..dgr dia gelak2 alamak kantoi mcm ni..kahkahkah
rupanya umah dah jadi gini...
owh terharunya saya...bila suami saya sanggup tiup belon panjang yang tahap mencirit kalau tiup tu.n bayak pulak kan..homelnyer kamuuuu..kahkahkah..rasa nak lompat2 tapi pi tandas dulu..

rupanya pi kedai nak cari lilin. lilin birthday memula takder..akhirnya dia beli candle dinner warna hijau tu..muahaha..sib baik tak guna lampu minyak tanah jer kan melor kan..takpa u bagi dapur gas pun i tiup yang..ngehngehngeh..


gedik kan..hei suami saya penat2 tiup haruslah posing..patut u nampak kurus malam tu pa. rupanya penat meniup belon..hahaha..

last gedik kan kami..kahkahkah

tq encik suami sebab selalu buat saya bahagia...


aku dah taip panjang lebar ntry pastu aku terdelete pastu padan muka aku..kahkahkahlots of luv'
et