Monday, November 25, 2013

aku plak yg cuak

assalamualaikum

aku seriau betol masa tgk minah depan ni bawak motor..dahla tak pakai jaket pun.dengan selipar jer..baju tu jarang gasak dia la kan...yang menakutkan aku adalah dia bawak motor laju gile babas...pastu dia kat sebelah kanan(laluan laju)...pastu tayar motor dia gelong hokey...dia hampir2 nak jatuh masa melaju kat selekoh...


taxi limo tu nak potong dia tapi aku pn tak paham kenapa dia tak mau ketepi...aku yg sakit dada sebab takut dia dilanggar didepan mata aku....hoiii banyak keje plak nak jadi saksi..selisih la beb...

akhirnya taxi tu malas nak potong dia...pastu siap buat aksi mcm merempit jer..hek elleh..aku pun takpaham laaaa..dia ni perempuan atau 2 alam...
alhamdulillah dia selamat sampai..aku pun boleh tarik napas lega..aku plak yg sakit jantung dibuatnya...hey...takpahamlaakuuuu

lots of luv
et

2 comments:

Cikda said...

haduiii..cikda pun tumpang seriau tgk.. memang tak paham kan.. nak kata tak sayang nyawa..cer kita langgo dia.. tak ke menjerit minta tolong..jerit sakit semua bagai..

halla..perning ar..pening ..

et said...

tula kan cikda...kita yg cuak...