Monday, December 16, 2013

bukan kerana aku tak cinta

assalamualaikum

sapa follow citer BKATC ni?
aku baru jer dpt tengok...baru 3 episod lagipun..
jatuh hati plak dengan sharnaaz dlm drama ni..dia nampak sangat hensem dan kacak dan sangat lelaki..kahkahkah..ulasan apakah ini?
cerita ni dari novel...
pastu aku suka sebab nama yang dia guna tak glamor pun...senang jer jebat dgn mastura..even mastura tu nama sebenar dia hannah mastura.dan jebat tu pun nama dia bukan jebat..panggilan je jebat..tapi best laaaaaa.
kisah bermula bila si mastura ni jatuh hati dengan sijebat. jebat ni plak ada kisah masa silam yang sangat sedih..
watak dia dlm ni macam kool je..macam best jer..sebab tu aku terminat nak tengok..hehehe..
tapi sedih plak bila tau sharnaaz kata ni drama terakhir dia..halamak..dia ni berbakat la..sayang tau...apapun gud luck untuk sharnaaz



lots of luv
et

3 comments:

che mid said...

Pada Che Mid, Sharnaaz antara pelakon lelaki terbaik Malaysia.. bawa watak apa pun jadik!

et said...

betul tu Che Mid..dia antara yang terbaik...

Wahidah BME said...

Assalam :)

Cte ni kt mana eh ditayangkan. Nampak cm best ! ^^ Sy peminat sharnaaz. Lakonan dia mmg mantopp sgt. Apa watak pun dia boleh watak. nsem pn nsem. Huhu.