Monday, January 27, 2014

saya dah upgrade


assalamualaikum

perghhh aku tak sangka megi mamee yang beru ni sedap sungguh...memang x sangkan..paling sedap adalah laksa kari...dia sedap mcm rasa bubur asyura pun yer coz aku memang peminat separuh mati dengan bubur asyura...rasa itu ada dlm mamee baru niiii..


dia ada rasa lemak, kari dan aku rasa ada rasa daun kesum laaaaa.itu yang tambah umphhh tu..maaf kalau aku silap tapi itulahhh deria rasa aku..hahaha

nampaknyer lepas ni melekat kat mamee chef ni ajerlaaaaa..

No comments: