Thursday, June 12, 2014

borak kosong jeeeee

assalamualaikum

sapa tengok kerna terpaksa aku relakan @ KTAR?
hahaha..ramai kot follow citer ni sebab suka tgk izreen azmida jadi indah tu..
kelakar je coz dia ckp tu mcm real je laju2, kelam kabut...
jujurnya aku tak baca pun nobel dia..
tapi aku suka hero n heroin dia..
even aku sebenornya takdela suka sgt kat hero tu
mcm tak glemerkan..mcm tak best je kan..
sekalinyerrr terjatuh cinta polak dengan dia.mbahaha
yg penting best...aku suka jeee...

pastu aku suka tgk citer yang kol seploh mlm kat tb3 tu..
yang nabila huda belakon dengan fouziah ghous tu..
dlm tu fouziah nampah cantek sangat...
baju dia, makeup dia lawoooo
i suka tau..
tapi paling suka rumah mak dia la...kolam kan dia haaaa sebesaq begitu..
i is speechless...mbahaha
rumah idaman tu...tapi tak mau rumah besaq mcm tu...
nanti byk lampu nak guna..letrik mahai..
nak tanah n kolam ikan besaq mcm tu..pastu ada plak pondok
perghhhh minum kopi kat pondok tgh kolam mcm tu....
haishhh kena marah hari2 kat tempat keje pun takpe...huhuhu

semalam aku tolong org
aku pun tak paham...
mcm mana aku baik hati sgt
padahal selalu mcm singa betina nak menepous.
mesti dia hembus2 kat aku ni...
dah la aku tolong dia...
lepas tu ada ke ckp
"yerla nanti tak ikhlas kang, kembung pulak saya...tak muat baju saya"
lebih kurang gitulaaaa ayatnyerrr..
yang best tu siap ckp kang balik kena simbah asid
)**^&%)!>J_&@H
aku pun tak paham
aku tolong dia, tapi dia pulak yang mcm ehhhhhhh
aku nak tolong ni...
aku nak tolong pun kot la ko nak dtg ganti balik ke nanti
yerla bukan tak jumpa pun...
aku jumpa jer dia coz dia akan lalu jugak tempat ni bila2 masa nanti...
tapi dia tak cakap pun akan dtg jumpa aku
last aku yg ckp dtg la bila ada ms..
ganti balik yang aku kasi pinjam tu...
kalau dia nak ganti
dlm hati aku dah ikhlas kan dah...
andai dia dtg aku terima
klu tak, aku tak cari dia...

tapi dia boleh ckp ayat atas tu
tetiba sakit pulak hati aku
dr ikhlas jadi panas pulak
tapi aku diamkan ajer...
aku malas nak ckp apa..
yang paling best dia tak ckp terima kasih pun wei
dia lalu je dan dah jauh sikit baru cakp terima kasih..
nampak sangat tak ikhlas..
aku tolong ko
tapi itu balasan dia buat...
alhamdulillah
aku terima
andai betol dia tak cukup cash masa tu
aku harap dia murah rezeki...
tapi kalau dia menipu aku
tak aman hidup dia..
even dia bayar pun pasti dia tak ikhlas...
grrrrrr
lepas tu siap ckp lagi nanti dia nak bgtau semua kawan2 dia
buh dlm emel lagi..perghhhhhhh
memang aku buat baik dgn salah org la weii

mmg tak banyak pun aku tlg dia
sikit...sikit sangat wei
belum lagi kawan2 aku yg utang aku ribu2
tapi senyap jeeeee
lepas tu beli rumah beli keta boleh la pulak...
takperlaaaa....
itu dah dugaan aku
terima jerlaaaa
lagipun biaq pi hangpa laaaa
masing2 dah besaq..
boleh pikiaq psl duit orang

arghh persetankan semua itu
biarlaaa mereka..
malas nak layan...
mata dah sembab ni
macam fengyii pun yer gak..
ala panda homei2 tu
kembar aku tu..
hahaha

klah...semoga berbahagia
dihari khamis yang indah ini
esok jemahat..

lots of luv
et

p/s:melor...i miss u...phuiiiiii(mcm tak jumpa..menyampah)