Wednesday, August 27, 2014

hari membebel aku

assalamualaikum

dulu2 ms kecik mak aku selalu bebel

alas kaki jgn sepak...alaa yg letak kat depan pintu..yg letak depan bilik air..yg letak kat sinki...
mak ckp cuba jgn disepak benda tu...pijak elok2....

rupanya betol gak ckp mak..sekarang aku ken membebel kat chief kodok aku..arghhhh...
alas kaki mesti akan disepak..tak pun berjalan ikut kaki mcm setokin...i is rimas ok...
benda tu nak kena pijak je pun.kenapa mesti berjalan sekali...suka sgt dia sepak2...dah bekedot...pastu bukan betolkan balik...

yelaa benda simple je pun kan..kenapa kena tulis kat blog..mbahahahha...suka aku la..kata ini blog aku....

banyaknye keje nak buat .nak kemas stor belakang..sebab dah mcm apa je..tempat beranak kucing dan tikus...smlm org tembak ubat nyamok tu...berasap2 umah smua..tgk luar mcm kat obersea..feling2 jap..hahaha...pastu  cuak gak...so berazam nak ngemas..tapi org blkg ni renobet umah dia...kat dapor dia..segan pulak aku..

nak kemas bilik atas....tapi byk sgt barang...mana laaa aku nak letak...melor mmg suka sgt beli brg..lepas tu aku sndiri tak tau nak letak mana..sama gak baju dia....nak dibagi org tapi dia tak setuju...arghhhh semak aku..kang akh simpan dlm peti karun,kang yg disimpan tulaaaaaa dia suh aku cari...rasa nak lari je bila aku simpan pastu tak jumpa..dia tau tnya je kan..pdhal banyak je baju lain.tapi aku mmg selalu letak baju yg dah lama dia tak pakai dlm peti karun coz aku tgk dah lama tak pakai...jadi aku simpan laaa.......hurmmmmm susah betoii....kang goyang kaki je baru tau..smua aku mls plak ....uwaaaaaa

p/s:lepas ni mesti ada  org tu marah...mbahaha..ok mlm ni sy tido bawah..bluweksssss